Kecskeméti forduló is hozott új győztest a szezonban!



Vágjunk is bele a közepébe , az időmérőn kör rekorddal (0:38.829) Szabó Krisztián szerezte meg a Pole-t mögötte alig elmaradva Sárosi végzett (+0.085). Az első futam azonban megmutatta , hogy a 2. hely többet ért mint az első mert a belső ív lett a kedvezőbb a rajtnál , ennél fogva Sárosi meg is tudta nyerni a versenyt , míg Szabó 2. Trungel Szabolcs pedig 3. lett. A fordított rajtrács is hozta a papírformát , legalább is ami az első helyet illeti. Raffai Ádám 2. rajtpozíciójával nagyon jó esély nyílt a futamgyőzelemre , amit  abszolvált is , mögött a 2. helyen Trungel Szabolcs ismét dobogót szerzett , míg a harmadik a szezon egyik nagy meglepetése Kothencz Dániel lett.
A futam után nem sokkal ki is adták az óvásokra vonatkozó elbírálásokat mely alapján a pontverseny is elkészült (ezt a megfelelő helyen megtalálják a weboldalon):

Pandur Tamás:
1. Futam:
2. kör: Borkovits Bálint Figyelmeztetés!
2. futam:
7. kör: Borkovits Bálint +10 mp
9. kör: Borkovits Bálint Szándékosság nem történt
10. kör, Kackstetter Dániel 1-szeri pályalevágás Figyelmeztetés

Oláh krisztián:
1.futam:
 5.6.kör  Kackstetter Dániel Figyelmeztetés (agresszív vezetésért)

Szabó Krisztián:
2. Futam:
1 Kör és 14. kör Kackstetter Dániel ,  2 elkerülhető kilökése  + 20 mp

Tóth Gergő:
2. Futam:
1. kör 3. kanyar Borkovits Bálint Figyelmeztetés!
5.kör utolsó kanyar Szabó Krisztián nem szándékos de elkerülhető lökésért + 10 mp
8.kör 7.kanyar Bankó Milán figyelmetlenségből elkövetett manőver +5 mp

Következő forduló az immáron 10. alkalommal szereplő Németországi Kerpeni pálya!